Guild Wars 2 - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Guild Wars 2 - THE HUNT

Post by Fran » Thu 24 Jan 2013, 22:24

Spitch TVB wrote:Meer als dit, hè?

Senoerja/Blorrm komt spoken vanuit het hiernamaals.
Jep, daar klonk het naar... Balen.. nog steeds geen spion te pakken. En nu moeten we zelf ons drinken inschenken....

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by senoerja » Thu 24 Jan 2013, 23:33

ja zo klinkt het ongeveer wel ja, mijn dronkenmanslachje is meer een hohohoho of een zeer hoog hihihihiiiii *grinnik*

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 25 Jan 2013, 11:12

Nu hangt het erom... ik den dat de spionnen een voordeel hebben, omdat ze met elkaar onderling kunnen communiceren. >_< Ik zie het er niet zo positief in. Dus ik ga vandaag maar weer eens mijn leven leven alsof dit mijn laatste dag is! Voor Blorrm, voor alle onschuldigen die dat nu niet meer kunnen!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Fri 25 Jan 2013, 15:03

Ondertussen kruipt Dj achter de toog van de 4 volle zwijntjes. Ze vond dat dit mooie zaakje niet verloren mocht gaan.

"een hoorntje mede, Fran?"

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 25 Jan 2013, 15:07

"Graag!"
Fran kijkt hoe Dj Robintje het hoorntje vult.
"Neem er zelf ook één!"

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Fri 25 Jan 2013, 17:06

"Geef mij ook maar een hoorntje", zeg ik tegen DJ terwijl ik naast Fran ga zitten.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 25 Jan 2013, 20:52

De vraag is hoe lang we nog doorgaan met drinken...

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 25 Jan 2013, 20:58

Verhaal:
Spoiler: weergeven
DJ de Charr mocht de zaak dan wel overgenomen hebben, ze had lang niet alles in de gaten. Newlyn zat bijvoorbeeld nog altijd wortel aan het schieten op een stoel. Dit vond ze alles behalve grappig. Ze kon zich echt uit alles wurmen, maar om één of andere reden lukte het haar bij deze knopen gewoonweg niet. Het maakte haar aan de ene kant nerveus en aan de andere best opgewonden. Zo'n knoop wilde ze ook wel leren. Misschien moest ze maar, wanneer de Organisatie-problemen eindelijk ban de baan zijn, Len om een lesje knopen leggen vragen. Als ze dan tenminste nog in leven zou zijn. De Droom voelde zwaar aan, alsof deze avond aan laatste zou worden. Ze had nog zoveel willen doen. Zou het echt? Zou ze vandaag terugkeren naar de aarde?

"AAAh-mm!" Een hand werd op haar mond geplaatst terwijl een stevige ruk haar in beweging bracht. Met stoel en al werd Newlyn naar een hoekje in de herberg getrokken. Ze kon niet zien door wie of wat, maar snapte heel goed dat dit geen onderdeel van een spelletje was. Ze zou vast in de fik gestoken worden of in plankjes gehakt. Misschien was dit iemand die haar terug wilde pakken voor een diefstal. Of misschien dachten ze wel dat zij een spionne was? Ze wilde roepen, roepen dat het haar speet, roepen voor haar leven maar ze kon niet en dan-
RESULTAAT:

1) Jonfrid Vilppisdottir - Turai Odurra (24 jan om 22:26)
2) Len D'Alessio - Newlyn (25 jan om 0:38)
3) Turai Odurra - Newlyn (25 jan om 7:18)
4) Newlyn - Turai Odurra (25 jan om 8:28)

Gelijkstand
Bij gelijkstand wordt de persoon eruit gespeeld die de eerste stem tegen kreeg. Dit was dus Turai, die gisteravond al een stem kreeg van Jonfridje.

Vervolg Verhaal:
Plots stopte het trekken. Newlyn opende haar ogen en keek om haar heen. Achter haar lag Turai, rug plat tegen de grond. Een streepje bloed rolde langs zijn slaap naar beneden. Hij had duidelijk van iemand een stevige dreun gekregen. Turai... Newlyn had het kunnen weten dat de stadswacht achter haar aan zou gaan. Zelfs bij een dreiging als de Organisatie vergeten deze lieden niet dat er een vrolijke dievegge rond huppelt. Hun verplichtingen tegenover de stad gingen voor! Alhoewel...

Newlyn bekeek Turai, die ondertussen aan het bekomen was van de klap, wat beter. Hij had iets in zijn nek. Een tattoo. Deze had ze nooit eerder opgemerkt. Het was... Een tattoo in de vorm van... Een Draak?

Meteen zette Newlyn haar houten keelgat open en tierde voor de hele herberg dat Turai een spion was. De Stadswachter, nog volledig verward door de dreun en het gebonk in zijn hoofd, sprong recht en probeerde zo snel mogelijk te vluchten, maar in zijn haast knalde hij tegen een aantal tafels en kwam uiteindelijk tot stilstand tegen de verbijsterend zachte voorgevel van een aanwezige Norn-dame. De tweede klap die hij zo te verduren kreeg, was er net eentje te veel voor hem. De bewusteloze Turai zou nu lekker zelf vastzitten. In de cel.
Turai Odurra was een...
...SPION!!
Dit betekent twee dingen:
- Het resultaat van morgen zal bepalen wie wint en wie verliest!
- Daar Turai werd gespeeld door Martine, ligt zij nu uit het spel. Echt fantastisch gespeeld, Martine!!!
Martine was de originele Spion!!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 25 Jan 2013, 23:03

Die DJ Robintje lijkt zich alleen bezig te houden met het vullen van hoorntjes. Ik vind dat prima. *hik* "Nog één Dj!" *hik*

Van dat gegil van Newlyn schrok ik wel even. Ik viel van mijn kruk en kwam even niet overeind. Maar *hik* ik ben wel blij dat we een spion hebben gepakt. Jammer genoeg was dat de gezellige Martine. *hik* Met veel moeite ben ik maar op mijn kruk gaan zitten en nu vraag ik weer om een hoorntje.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 26 Jan 2013, 13:51

Dj was heel blij dat ze nog eens een keertje een spion te pakken hadden!

Ze had het vandaag erg moeilijk om de 4 volle zwijntjes terug in ordelijke staat te krijgen, iedereen had zich laten gaan deze nacht!
Maar nu was ze klaar voor een dag hard werken. Ze ging wat eten voorbereiden en ineens voor zichzelf een steakje klaarmaken.

"Nog kandidaten voor wat lekkers?"

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 26 Jan 2013, 16:59

"Ik ben voor een cake! En om het helemaal leuk te maken... ik ga hem voor jullie bakken."
Ik pak bloem, boter, suiker en eieren en begin het te mengen. Ik pak nog wat extra ingredienten om het 'extra lekkerder' te maken. Mixen! Mixen! Mixen! Na een tijdje gooi ik het in de houtoven.

"En nu is het wachten geblazen!"

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 26 Jan 2013, 20:34

"Fran, wat waren die extra's" zegt Dj.
Ze staat nog steeds achter de toog in, maar haar ogen vallen toe. Misschien was de voorbije nacht toch echt te kort!

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Sat 26 Jan 2013, 20:50

"Dat wil ik ook wel weten...", zeg ik.
Ik kijk al fronsend naar de houtoven.
Straks heeft Fran de taart ... VERGIFTIGD! :O

Maar nee, ik wordt vast te parano√Įde.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 26 Jan 2013, 21:07

Ik presenteer de cake. Na een paar mislukte pogingen is het gelukt! "Dames, heren... ik ben een beetje te truttig geweest. Ik heb chocolade en walnoten door de cake gedaan. Ik hoop dat het smaakt!" Ik zet de cake neer en leg er een mes naast. "Snij gerust een stukje eraf. Een beetje sugarrush is niet zo erg, want we gaan vanavond weer wat meemaken. Het is nog maar af te wachten of we nog een spion gaan vinden of niet." Ik zie dat niemand begint 'aan te vallen' op de cake en ik pak het mes... om een de cake in het midden te snijden en daar weer een stukje (in het midden) af te snijden. Ik begin ervan te eten. De rest kijkt mij aan. "Hmmm... dit is volgens mij niet zo mislukt."

Twitter last.fm ko-fi?
Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Sat 26 Jan 2013, 21:40

Ik besluit toch maar een stukje van Frans taart te proberen.
Ik bedoel het is TAART! en wie zegt nou nee tegen taart?
Achja, als hij vergiftigd blijkt te zijn, sterf ik tenminste op volle maag. ;)

Image

Post Reply