THOR (Marvel) - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: THOR (Marvel) - THE HUNT

Post by Dj_Robintje » Sun 22 Dec 2013, 01:05

Terug wat beter voelend gaat Dj ook buiten kijken.
Volledig van streek roept ze "Helena! NEE!"

Als een bezetene rent ze richting de overgebleven dieren, want dat is de enige plek waar ze nog vertrouwen voelt, waar ze zich nog goed voelt!

Ze merkt nog net dat anderen komen kijken wat er met Helena was gebeurd, voor ze zich al huilend in de vacht van een schaap verborg.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 25 Dec 2013, 00:20

Kerstmis, een mooie tijd. Loki weet niet precies wat hij ervan moet denken. Het feit dat midwinter wordt gevierd met de nodige kaarsjes en lampionnen is geweldig! Maar waarom het feest nu wordt gelinkt aan een heilig kind gaat hem te boven. Op zich is het wel een leuk idee. Zo mogen ze ook wel een Loki-dag invoeren. In de vierde maan bijvoorbeeld. De eerste dag of zo. Een waanzinnig feest waarop mensen elkaar een poets mogen bakken zonder er zelf voor te moeten boeten. Perfect! Wanneer hij deze barbaren gered heeft, zullen ze zelfs smeken om zo'n dag!

Maar de overwinning is nog ver en het feestgedruis maakt het extra moeilijk om de magie van de Nornstenen en de Wisselbolgen te onderscheiden van de hitte van de vele lichtbronnen. Het is echter een perfect moment om alles op een rijtje te zetten. De burgers zijn blind geworden voor de gevaren, afgestompt door de verschrikkelijke toestanden. Een dag zonder zorgen is precies waar ze aan toe zijn en voor één keer is Loki welwillend genoeg om het hen te gunnen. Aan dorpelingen zonder een klare kijk heeft niemand iets.

DJ staat aan kop van Loki's verdachtenlijst. Ze reageerde nogal heftig op de dag dat de Nornenstenen actief geworden zijn. Die snelle reactie kan betekenen dat ze een link voelt met de stenen. Wisselbolg? SuperShizuko heeft trouwens gelijk. Door de actie van de Wisselbolgen kan iedereen verdacht zijn. Maar betekent dat dan dat de verdachten van de dag ervoor niet meer verdacht zijn? ;)

Een fijne Kerst iedereen en blijf scherp! ;D

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Wed 25 Dec 2013, 08:35

Fijne kerst mede dorpelingen!
Door dit kunnen we weer lekker gaan nadenkén xD

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 26 Dec 2013, 13:31

Noude was de laatst gevonden Wisselbolg. We weten dat hij de vorige dagen nog een compaan had, eentje die nu nog in het spel zit. Check eens even wie samen met hem heeft zitten stemmen toen ;). En waarom stemde hij zo vaak op Iolitha?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 26 Dec 2013, 21:29

In de laatste stemronde kwam de stem van Uda overeen met die van Noude.
In een eerdere ronde kwam de stem van Heyn overeen,m aar dat is dan drie stemrondes geleden.
Ook Menika stemde in de ronde daartussenin mee op Iolitha, samen met Noude.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Thu 26 Dec 2013, 21:36

Dus dat zou moeten betekenen dat massaal op Luva of op Heyn moeten stemmen.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 26 Dec 2013, 21:42

Vraag mij ook af waarom Iolitha zo interessant is om op te stemmen. Is dat toeval of is er een andere reden waarom daar op gestemd wordt?

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 26 Dec 2013, 21:49

Misschien is Iolitha wel gewoon een Wisselbolg en stemde Noude op haar als afleidingsmanoeuvre. Wie weet!

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 26 Dec 2013, 22:12

En ik zie dat ik een fout maakte in mijn post, namelijk Luva i.p.v. Uda XD

Dus niet Luva is op deze basis (Ja, deze basis) verdacht, maar Uda.

Iemand een ander idee om te volgen? Ben namelijk wel benieuwd naar andere dingen die anderen opvielen ;)

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 26 Dec 2013, 22:52

Even snel de stemmen waarover het gaat:

1ste ronde:
STEMMEN
Uda – Knop
Ghise – Helena
Heyn – Tijs
Menika – Ghise
Luva – Ghise
Knop – Knop
Iolitha – Noude
Noude – Tijs
Helena – Helena
Zander – Noude
Tijs – Tijs

2de ronde:
Uda – Luva
Ghise – Noude
Heyn – Heyn
Menika – Iolitha
Luva – Uda
Knop – Knop
Iolitha – Knop
Noude – Iolitha
Helena – Helena
Zander – Knop

3de ronde:
Uda – Iolitha
Ghise – Noude
Heyn – Heyn
Menika – Menika
Luva – Noude
Iolitha – Noude
Noude – Iolitha
Helena – Helena
Zander – Helena

Tijdens deze3 rondes was Noude zeker een Wisselbolg. De tweede die er toen was, is nog steeds onbekend en heeft ondertussen zelfs een maatje extra. Als we ervan uitgaan dat de Wisselbolgen samen werken en samen stellen, zijn volgende mensen verdacht: Heyn, (Tijs is dood), Menika en Uda. Geen enkele keer werd er meer dan 1x samen gestemd echter. Strategie?

Heyn: Heyn stemde eerst samen met Noude, maar verdween daarna van het toneel. Had Heyn geen tijd om te stemmen of is het puur om ons op het verkeerde been te zetten?

Menika: Menika stemde eerst Ghise, daarna Iolitha samen met Noude en daarna Noude zelf. Wat opvalt is dat Ghise na de stem van Menika niet op Menika, maar op Noude begon te stemmen. Hoe zit dat? En is de laatste stem op Noude een openbaring geweest of gewoon een slimme zet geweest? Merk op dat in de eerstvolgende ronde Menika gewoon afwezig was. Toeval of niet?

Uda: Uda stemde eerst Knop. Deze werd in de volgende beurt eruit geleuterd. Zijn volgende verdachte werd Luva om uiteindelijk bij Iolitha te eindigen, de enige stem samen met de Wisselbolg.Toeval? Of is Uda een ventje die de rest probeert op te steken? Hmm...

Noude de Wisselbolg stemde Tijs (deze werd eruit gegooid met deze stem), maar vervolgens steeds op Iolitha. Waarom Iolitha? Misschien omdat Iolitha tijdens de eerste ronde op Noude stemde en er dus een wraakactie moest komen? Iolitha besloot bij de derde ronde, na het stemmen op (en doden van) Knop opnieuw terug te keren naar Noude. Simpele vergeldingsactie?

Kijk ook even op wie de personages tijdens de laatste ronde hebben gestemd:

Uda – Helena (Helena dood)
Heyn – Helena (Helena dood)
Menika – Menika (Menika opnieuw afwezig)

En wat deed Iolitha?
Iolitha – Luva (leeft nog)

En o DJ!! Heb jij je versproken bij het noemen van Luva? Zit hier meer achter????!!!!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Fri 27 Dec 2013, 08:08

Allemaal erg verdacht..
Wat me ook opvalt aan de stemmen van Iolitha is dat ze 3 keer mee heeft geholpen aan het doden van de Wisselbolgen (Namelijk Thietgarda, Yolande en Noude). Is dit een hele hele goede tactiek of is het onschuldig?

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 27 Dec 2013, 10:31

Misschien moeten we ook kijken wie Loki zou kunnen zijn. Loki en Thor (burger Dam) kenden elkaars identiteit al sinds het begin en konden dus samenwerken. Welke personages stemden samen met Dam?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 27 Dec 2013, 13:39

Worden hier zeker genoeg balletjes op gegooit, de vraag is hoe we die balletjes gaan volgen nu. Het volgen van de verkeerde kan leiden tot een einde voor Loki of een onschuldige burger.
Laten we eerlijk zijn, zoveel burgers hebben we niet meer.

9 burgers waarvan 2 wisselbolgen en 1 god.
Als we niet snel op één lijn gaan zitten komen we wel in de problemen.

Uda vind ik persoonlijk niet echt verdacht gezien de stemmen die we tot nu toe gezien hebben.
Daarnaast is het kijken naar wie er vaak op dezelfde stemmen misschien niet een goeie aanpak, is het niet beter te kijken welke nooit op dezelfde stemmen om uit de verdenking te blijven?

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 27 Dec 2013, 16:43

Zeven burgers eigenlijk nog, dus nog maar 4 onschuldige, 1 Loki en 2 Wisselbolgen!

Daarnaast moet ik melden dat senoerja heeft besloten om uit de hunt te stappen wegens persoonlijke redenen. Haar rol zal dus terugvallen tot NPC met gegenereerde stem. We wensen haar snel beterschap.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Fri 27 Dec 2013, 16:50

Misschien geef ik wel stiekeme aanwijzingen, misschien ook niet. 1 speler speelt als Loki, en die kan nog kennis hebben die de andere spelers niet hebben.

Daarnaast zijn er 2 wisselbolgen, zijn dat twee spelers, of is onder die wisselbolgen ook eentje die niet door een speler gespeeld wordt?
Op die manier is er geen overleg, en is het dus 1 iemand die de tactiek van de wisselbolgen bepaald.

---

Dj kijkt voorzichtig om zich heen, in de hoop te zien wat er in de gedachten van de inwoners omgaat. Ze leest bezorgdheid op vrijwel alle gezichten. Niemand die laat zijn euforisch te zijn. Niemand lijkt zeker van welke kant de stemming op zal gaan.

"Hoeveel van die dingen zitten er nog onder ons? Twee? En wanneer komt er vermoedelijk weer een nieuwe onder hun?" mompelt ze, eerder tegen zichzelf dan tegen iemand in het bijzonder.

Ondertussen kijkt Ghise op naar Dj, met een vragende blik. Wat zit ze toch zo in zichzelf te praten?

Image

Post Reply