Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Het onzinnige spam-, chat- en blaattopic
Moderator: Fran
Re: Het onzinnige spam-, chat- en blaattopic
"Zijn gewoon mensen en daar kunnen ze niets aan doen" xD
Wel triest dat er mensen zijn die (ook al hadden ze niet door dat t daar niet over ging) nog zo kijken naar homoseksualiteit.
Wel triest dat er mensen zijn die (ook al hadden ze niet door dat t daar niet over ging) nog zo kijken naar homoseksualiteit.
Yuki op AVO-Blog
Niet zo lastig. Gewoon gezellig hebben in de avond met paar mensen. Tijd vliegt dan raar genoeg.
Op moment dat je wat moe begint te worden pas op de klok kijken en denken "wtf, waarom slaap ik nog niet".
Op moment dat je wat moe begint te worden pas op de klok kijken en denken "wtf, waarom slaap ik nog niet".
Tijd voor een liedje.
Moet Dolly Parton's Jolene op 33rpm voorstellen
Moet Dolly Parton's Jolene op 33rpm voorstellen
Klinkt bijna als een cover van iemand anders eigenlijk, als je dit zou laten horen zonder omschrijving zou ik niet meteen denken aan een vertraagde versie. Interessant om te horen!
Ik dacht precies zo.Cypher wrote:Klinkt bijna als een cover van iemand anders eigenlijk, als je dit zou laten horen zonder omschrijving zou ik niet meteen denken aan een vertraagde versie. Interessant om te horen!
Ik vond het even wat zielig voor mijn gaming pc dat ik laatste tijd zo weinig tijd heb om spelletjes te spelen.
Dus heb besloten om mijn computer te laten leren hoe hij een spel speelt. Tot nu toe gaat het vrij aardig moet ik zeggen. Hij is wat hard leers maar heeft al wat coole trucjes geleerd zag ik.
Ben even aan denken welk spel ik hem hierna zal leren.
Dus heb besloten om mijn computer te laten leren hoe hij een spel speelt. Tot nu toe gaat het vrij aardig moet ik zeggen. Hij is wat hard leers maar heeft al wat coole trucjes geleerd zag ik.
Ben even aan denken welk spel ik hem hierna zal leren.

Weer een lekkere donkere dag vandaag. Ik vraag mij af wanneer het keihard gaat regenen.

Iemand is blijkbaar met het idee gekomen om een CD te maken vol satire naar Donald Trump toe. Volledige album staat online:
Als je wil weten hoe een aantal Koreanen reageren op de Koreaboo compilation.