Ik ben hyper omdat...

Dit subforum bestaat al jaren op AVO Forum als subforum waar men met mate lekker gek kan doen. Baka staat voor idioot en verwacht ook dat iedereen zich hier lekker loslaat en idioot zal gedragen. Je vindt hier dan ook niet-serieuze onderwerpen terug!

Moderator: Fran

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Ik ben hyper omdat...

Post by Cypher » Wed 23 Oct 2013, 23:17

senoerja wrote:thanks fran heel toepasselijk

ik ben hyper en verander er door in een razende schoonmakende strijkende en gaten stoppende mafkees ben nu al 6 uur achter elkaar bezig met alleen maar huishoudelijke dingen
eerst was t nog wel leuk want toen maakte ik mn maand af voor de AVO kalender maar nu weet ik niet meer waar ik t zoeken moet alles is gewassen gestreken en nu ben ik een oude trui aan t maken (waarvan ik t vermoede heb dat ik hem toch nooit meer aan trek)

mensen help help heeeeeelllp
Ik heb nog wel wat huishoudelijke taken voor je als je bang bent dat je straks niets meer te doen hebt. :?:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Wed 23 Oct 2013, 23:31

Hm.. ik ben hyper omdat ik o.a. veel te weinig slaap.

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Wed 23 Oct 2013, 23:42

Cypher wrote:
senoerja wrote:thanks fran heel toepasselijk

ik ben hyper en verander er door in een razende schoonmakende strijkende en gaten stoppende mafkees ben nu al 6 uur achter elkaar bezig met alleen maar huishoudelijke dingen
eerst was t nog wel leuk want toen maakte ik mn maand af voor de AVO kalender maar nu weet ik niet meer waar ik t zoeken moet alles is gewassen gestreken en nu ben ik een oude trui aan t maken (waarvan ik t vermoede heb dat ik hem toch nooit meer aan trek)

mensen help help heeeeeelllp
Ik heb nog wel wat huishoudelijke taken voor je als je bang bent dat je straks niets meer te doen hebt. :?:
geen probleem stofzuigen? sokken stoppen moet ik een rokje voor je maken je strijk doen je afwas was kiertjes poetsen en je kozijnen schuren? waaaaaaaah iemand help me van deze waanzin af

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Post Reply