Post hier alleen als je aangeschoten of dronken bent

Dit subforum bestaat al jaren op AVO Forum als subforum waar men met mate lekker gek kan doen. Baka staat voor idioot en verwacht ook dat iedereen zich hier lekker loslaat en idioot zal gedragen. Je vindt hier dan ook niet-serieuze onderwerpen terug!

Moderator: Fran

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Post hier alleen als je aangeschoten of dronken bent

Post by Cypher » Sat 14 Mar 2015, 10:16

Oh wow, dat is wel echt weer wat voor mij om te doen natuurlijk. :P
Maar goed dat ik voor de rest niet echt gepost heb maar vrij vlot ben gaan slapen. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 14 Mar 2015, 10:18

Totaal niet epic te noemen, trouwens.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 14 Mar 2015, 13:07

Was wel echt een epic avond anders. Maar dit soort dingen moet je wel echt met mate doen of gewoon niet, hangt ervan af hoe je er mee omgaat.
Ken genoeg mensen die gewoon niet teveel drank moeten hebben omdat ze anders erg vervelend of agressief worden, doe het dan gewoon helemaal niet. Ben zelf iemand die erg makkelijk lacht op zo'n moment en wat moeilijker uit me woorden komen.
Merkte dat ik in mijn hoofd al verder was met praten dan het uit me mond weg kwam dus struikelde regelmatig over me woorden. Dat was meer omdat me hoofd te snel ging echter, prate niet erg langzaam of iets.

Best wel een probleem wanneer je zintuigen niet meer helemaal in balans zijn met de manier waarop je hersenen het verwerkt. :oops:
Zorg er ook voor dat ik het wel op rustige plek doe, zou niet dronken worden tijdens feesten of iets met veel mensen erbij. In dit geval was het met een vriendin en haar man. Oh en een hond en een kat. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 28 May 2015, 23:42

Misschien klein beetje aangeschoten.
Hadden uitje met het team op het werk, eten en 2 consumpties op kosten van de baas. Teamleider heeft daarbij nog één rondje gegeven.
Waren uit eten bij de griek dus vooraf in elk geval nog een shotje en achteraf ook nog een shotje, weet echter niet precies wat dat laatste shotje precies was.

Heb daar in totaal 4 biertjes gehad waarvan dus 3 gratis waren. Vervolgens met aantal collega's bij een kroeg nog wat verder gedronken waarvan eerste rondje op mijn kosten was. Heb daar denk ik zo'n 5 biertjes gehad. Voel me in principe nog wel vrij helder, ging nog best rustig.

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 11 Jun 2015, 01:02

Ben toch niet de enige onverantwoordelijke drank gebruiker momenteel? :?:
Net thuis van een borrel met collega's. Waren een 3 tal teamleiders die ons project moesten verlaten en daar was een borrel vooor.
De personen waar het om ging waren vrij vlot weg echter. Had me voorgehouden 3 biertjes te nemen maar werden toch wel wat meer en het afsluiten met een whisky was iets teveel volgen mij. Reden dat ik niet zoveel wou drinken was omdat we vrijdag ook al gepland hebbben om goed te drinken

Wou nog wat meer plaatsen maar word misselijk als ik naar me scherm kijk dus ga in plaats daarvan slapen.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Jun 2015, 09:01

Cypher wrote:Ben toch niet de enige onverantwoordelijke drank gebruiker momenteel? :?:
Blijkbaar wel. LOL.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 11 Jun 2015, 12:46

Nou is een woensdag ook niet een typische drank dag uiteraard.

Ben inmiddels weer redelijk nuchter gelukkig.
Maar ben er dus achter gekomen dat ik redelijk recht kan lopen met drank op. Niet perfect naar gaat niet heel slecht. Maar bochten nemen met teveel drank op is lastiger. Als ik normaal loop kan ik bochten vrij vlot nemen door gewicht te verplaatsen en anders te stappen. Met drank op ga ik als ik dat probeer gewoon rechtuit en moet ik echt draaien. Vond dat behoorlijk vaag. XD

Vrijdag weer... en daarna voorlopig niet weer. In afgelopen 4 weken nu al 3x redelijk door gedronken en vanaf morgen 4x. Normaal is dat hooguit 1x in de zoveel maanden.

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 13 Jun 2015, 10:28

Oké, de vrijdag is voorbij inmiddels.
Reuze gezellig gehad maar geen idee hoeveel ik gehad heb. Maar op bepaald punt had ik me grens bereikt merkte ik en ben ik toch door gaan drinken.
Nou ja, kreeg nog steeds drankjes in me handen geduwd en me beste logica was om dat bier zo snel mogelijk weg te drinken omdat ik geen bier meer kon hebben... die logica ging niet goed misschien.

Maar had toegezegd iemand in de gaten te houden die emotioneel wat aan het inzakken was dus kon eigenlijk niet zomaar naar huis.
Op gegeven moment wel gegaan toen ik merkte dat ik nauwelijks meer kon staan, was niet meer instaat om ook maar iemand in de gaten te houden. Al moest ik onderweg naar de uitgang even om de weg vragen omdat ik de uitgang niet meer kon vinden. Toen langs vorige stop langs om me tas op te halen die ik kwijt was. Waar ik moest vragen om hulp omdat ik de deur daar niet open kreeg. Moet echt eens kijken hoe die deur werkt als ik nuchter ben volgens mij.

Maar weet wel dat het aan eind van de avond niet meer leuk was, zover ga ik meestal niet qua drank gebruik. Ik ken me grens waar ik wel dronken ben maar nog wel weet waar ik ben en ik dronken ben en geen idee meer heb waar ik ergens ben. Dus korte samenvatting, leuke avond maar wat een stroef einde van de avond.

Nu een periode zonder drank tegemoet. Hooguit nog eens één biertje op balkon ofzo maar geen overmatig drank gebruik meer voor mij voorlopig.
Geef me lichaam even de tijd om bij te komen voor ik mezelf echt stuk drink straks. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 13 Jun 2015, 10:33

Bravo! Applaus...
Periode zonder drank en dan heb je het over hooguit één biertje. 0% alcohol biertje? ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 13 Jun 2015, 10:42

Nee maar daarom ook de kanttekening. Is een verschil tussen één biertje die je rustig op je gemak in de zon nuttigt om even lekker te ontspannen en goed doordrinken met groepje mensen en even alle spanningen op die manier weg te feesten. :)

Al kan het ook zo zijn dat ik helemaal niet aan de drank kom, is ook niet ongewoon voor mij. Gaat me er echter voornamelijk om dat het geen gewoonte gaat worden omdat het niet gezond voor je is als je dat te lang aanhoudt.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 13 Jun 2015, 11:15

Cypher wrote:Nee maar daarom ook de kanttekening. Is een verschil tussen één biertje die je rustig op je gemak in de zon nuttigt om even lekker te ontspannen en goed doordrinken met groepje mensen en even alle spanningen op die manier weg te feesten. :)
Er is ook een verschil tussen geen alcohol en één biertje. ;)

Maar dat is alles wat ik erover ga zeggen. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Fri 19 Jun 2015, 00:24

Pfoe ik heb al tijden niet echt stevig gedronken (als ik niet uitga drink ik eigenlijk niks en ben al tijd niet uitgeweest) en ook niet echt veel gegeten, al was het diner (Irish Pub) wel aardig stevig. Maar had 2 piraat bier (oke, wel meteen een bier van 10,5% xD), vrij rustig gedronken en man, ben ineens hartstikke misselijk. Ik ditch mijn fiets en ga met de bus :')

花鳥風月 | Flower, Bird, Wind, Moon

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 19 Jun 2015, 00:52

Sterkte ermee, anjeriku! Hopelijk krijg je geen last van wagenziekte oid.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 19 Jun 2015, 08:14

Dat bier klinkt wel goed zeg, Irish pub is meestal al wel leuk om te zijn ook.
Wel jammer dat je vandaag niet erg fit bent wakker geworden, hopelijk word het in de loop van de dag al snel weer beter. :)

Image

To be safe
To believe
In something

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Fri 19 Jun 2015, 21:39

Bus had ik gelukkig overleefd, maar paar keer wakker geworden met de neiging om alles eruit te gooien :p denk dat het iets van het bier zelf is ipv alcohol though, krijg snel last van mijn buik bij bier. Het piraatbier is verder wel een aanrader qua bier, vooral als je van wat zwaardere bieren houdt :)

花鳥風月 | Flower, Bird, Wind, Moon

Post Reply