Eindig je post met een random woord

Dit subforum bestaat al jaren op AVO Forum als subforum waar men met mate lekker gek kan doen. Baka staat voor idioot en verwacht ook dat iedereen zich hier lekker loslaat en idioot zal gedragen. Je vindt hier dan ook niet-serieuze onderwerpen terug!

Moderator: Fran

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Eindig je post met een random woord

Post by Cypher » Sun 20 Sep 2015, 22:04

Ik roep hierbij alle mannen, heren en jochies op om zich op AVO aan te melden en actief te zijn wintersporter!

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 21 Sep 2015, 09:26

Ik denk wel dat je kan wachten tot de winter, voordat er iets gebeurt. Hahahaha. Misschien moet je eens gaan Twitteren. Facebook dot com. Linkedin. Poezelig.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sun 15 Nov 2015, 10:44

Met social media kom je een heel eind, maar ergens moet een begin zijn rodondendron.

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Nov 2015, 09:39

Waar ga je ze mee lokken, Cypher? Bier? Of de dames die hier rondlopen desoxyribonucleïnezuur?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sat 21 Nov 2015, 10:35

Of misschien wel met de belofte van een stoere nieuwe anime serie kanariepiet?

Manusan
Sushi lover
Sushi lover

Post by Manusan » Fri 18 Nov 2016, 17:25

Al is hier een jaar niks gepost, kom ik toch maar een berichtje achterlaten, omdat ik zo lief ben klok.

Meow~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 18 Nov 2016, 17:45

Manusan wrote:Al is hier een jaar niks gepost, kom ik toch maar een berichtje achterlaten, omdat ik zo lief ben klok.
Je bent inderdaad lief supermarkt.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sat 19 Nov 2016, 08:28

Het is wel grappig om dit topic weer terug in actie te zien kabouterdans.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 23 Nov 2016, 23:51

Die kabouterdans vind ik anders aardig interessant handcrème.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Thu 24 Nov 2016, 06:34

En handcrème zal rond deze periode ook wel weer vaker nodig zijn dropveter

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Nov 2016, 13:59

Dat is iets wat ik standaard bij mij heb, want ik wil het nog weleens vergeten op te doen als ik mij aan het voorbereiden ben voor een evenement. En dan is het stom dat als je iemand een hand geeft, dat je hand droog aanvoelt. In het huis heb ik ook her en der diverse tubes liggen, dus je kunt je je nog eens afvragen HOE kan ik het soms vergeten pensioenfonds?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sat 26 Nov 2016, 09:14

Tja, voorbereiding is een belangrijk iets, ongeacht wat je nu precies op een conventie gaat doen, of je nu als bezoeker gaat, iets organiseert of als perspartij gaat kijken. Zelfs bij gewoon boodschappen doen is het nog steeds handig om een lijstje mee te nemen, al moet je natuurlijk ook af en toe wel improviseren of lekker afwijken volkswagen.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 26 Nov 2016, 12:14

Boodschappen doen doe ik zonder lijstje, het komt niet vaak voor dat ik iets vergeten ben. Gelukkig maar drumstel.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sat 26 Nov 2016, 20:00

Nee okay. En die ene keer dat het wel voorkomt, kan je natuurlijk ook nog altijd teruggaan zwabber.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2016, 00:13

Als ik zin heb wel. Maar ik vind dat voodschappen doen helemaal niks. Vorige week dinsdag verbleef ik bijna twee uur in de AH. Niet omdat ik het daar zo geweldig vond. Deze locatie is immers klein, maar niet echt fijn. Soms mist het producten die ze normaliter wel hebben. Soms willen ze dan bestellen, maar omdat niet iedereen even ingewerkt is wil het soms door de personen anders opgepakt worden. Laatst moest ik mijn gegevens achterlaten. Ze zouden mij bellen. Ik wacht nog steeds.... En op andere momenten is het een zooitje. Het doet mij dat denken aan de Action of de Bershka waar het altijd wel een zooitje is (Den Haag locaties dan). Ik wilde zaterdag een quiche pakken. Maar ook al was het december, er lag iets van 26 november.... Toen op dinsdag liep ik rustig rond en begon iemand tegen mij aan te praten. Een bekende. Ik heb vaak zoiets van: gauw boodschappen doen en dan weer weg. Maar vorige week dinsdag liep dat anders. De persoon was blij mij te zien. Nadat ik gestopt was met werken bij het bedrijf had die persoon mij niet meer gezien. Ik kreeg alle ins en outs van het bedrijf. Ik had er geen oren naar. Maar de persoon wilde perse praten en is moeilijk af te kappen. Dan laat je het over je heenkomen en wacht je totdat het klaar is. Ik ben wel iemand die blijft luisteren. Maar die boodschappensessie was langdurig en zeer vermoeiend. Ik had die dinsdag echt zin om vroeg te gaan slapen geit.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply