HitRECord.org - Voor de 'artists' onder ons =]

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Kaida
Bangya
Bangya
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

HitRECord.org - Voor de 'artists' onder ons =]

Post by Kaida » Mon 23 Aug 2010, 14:23

Toevallig (lees: Na het googlen van een bepaalde acteur en het doorlezen van z'n hele wikipedia-pagina) kwam ik laatst deze site tegen:

http://hitrecord.org/

Dit is een site waarop allemaal verschillende soorten artiesten - tekenaars, schrijvers, muzikanten, zangers, voorlezers, acteurs, etc - hun creativiteit kunnen bundelen en samen aan projecten kunnen werken, kunnen creëren en produceren. Iedereen kan meedoen, door zijn kunst op de site te zetten, of te kijken naar wat anderen er al hebben staan. Iedereen mag het spul van een ander 'remixen', verbeteren, of dingen toevoegen. Als iemand een gedicht online heeft gezet, zou jij er bijvoorbeeld tekeningen bij kunnen maken, en daar kan dan een filmpje van worden gemaakt en weer muziek onder worden gezet, en iemand die het voordraagt, en dan kunnen die tekeningen weer bewerkt worden... Enfin, zo maak je dus samen een project.
Maar wat dan? Nou, als dat project echt ergens op begint te lijken, kan het de buitenwereld bereiken dankzij de contacten van de beheerder van de site. De winst wordt dan verdeeld onder alle mensen die eraan hebben meegewerkt. Een ongelofelijk leuk idee, vind ik zelf :D

Een voorbeeldje:

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: HitRECord.org - Voor de 'artists' onder ons =]

Post by Fran » Mon 23 Aug 2010, 20:37

Dat klinkt als een zeer leuk project. Die ene acteur in het filmpje komt mij trouwens bekend voor. Oh wacht.. aan het begin werd gezegd wie erin speelt. :P

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply