Twitteraar van het jaar

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Twitteraar van het jaar

Post by Fran » Sun 19 Dec 2010, 13:54

Meer info: http://www.twitteraarvanhetjaar.nl/

Vorig jaar won Marco Borsato, dit jaar jij? ;)
Na het grote succes van vorig jaar met 32.000 bezoekers en met als winnaar Marco Borsato (@borsato) zijn we ook dit jaar weer op zoek naar de Twitteraar van het Jaar! En als eerste kun jij je nominatie uitbrengen!
De categoriën voor 2010:
Populaire Tweep man
Populaire Tweep vrouw
Artiest
Radio DJ
Nieuwkomer op Twitter
Politiek
Sporter
Blogger
Journalist
TV-persoonlijkheid
Social Media
Wildcard
Event op Twitter
Eigenzinnig
Bedrijf/Organisatie

Hoe?
Stuur een tweet met daarin de naam van diegene je wilt nomineren, gevolgd door de categorie (zie hieronder) en de hashtag #twvhj. Wij verzamelen deze allemaal en de vijf personen met de meeste stemmen in iedere categorie worden genomineerd. Nomineren kan tot 21 december 24.00 uur.

Vervolgens kan er van 23 tot en 31 december 2010 op deze website gestemd worden op de voor de Twitteraar van het Jaar.

Op wie stem jij?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Twitteraar van het jaar

Post by Kaida » Tue 21 Dec 2010, 19:11

Hmmm, da's lastig!

Als het nou internationaal was, dan wist ik wel wie ik allemaal zou nomineren... :lol:

Ik nomineer niet denk ik (geen idee...), maar stemmen zal ik vast wel :D We zullen zien wie er komen te staan ^^

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Twitteraar van het jaar

Post by Fran » Tue 21 Dec 2010, 19:34

Maar ehm.. je hoeft niet heel ver te denken hoor, want iedereen kan genomineerd worden. Zoals ik, Dj en Spitch. (En die hebben al een nominatie binnen, maar hoe meer hoe beter!)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply