Poes vermist

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Poes vermist

Post by Spitch TVB » Fri 30 Sep 2011, 14:05

Poes vermist

Niet die van mij, maar van een mede-Whovian uit Groningen. Het gaat om Moorkopje, een zwarte (gesteriliseerde) poes met kanariegroene ogen (zie foto en link).

Image

Op Marktplaats werd de volgende beschrijving geplaatst:
Sinds maandag is onze lieve stoere poes vermist. Het gaat om een gesteriliseerde poes van 2 jaar oud. Normaal gesproken is ze nooit langer dan een paar uur buiten en ze komt altijd als we haar roepen of rammelen met snoepjes. Daarom maken wij ons ernstige zorgen.
Het betreft om de Binnenstad-Oost van Groningen rond de Lijnbaanstraat en het Damsterdiep.
Onze tuin is vrij beschut en er zijn geen wegen achter onze huis waar ze kan komen.
Wie kan ons helpen? Wie heeft haar toevallig zien rondlopen of weet wellicht of ze in een nare situatie zit?
Neem a.u.b contact met mij op! Ze heeft namelijk haar medicijnen nodig.
Mina: (zie Martkplaats)
Ik zou haar graag helpen, maar aangezien ik totaal niet in de buurt woon en de poes waarschijnlijk niet plots in Belgisch-Wervik zal verschijnen, zou ik jullie, mijn mede-AVO'ers die misschien wel in de buurt wonen, willen vragen om misschien een klein oogje open te houden voor Moorkopje.

De link: http://dieren.marktplaats.nl/katten-en- ... ember.html

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Poes vermist

Post by Fran » Sat 01 Oct 2011, 23:24

Ik hoop dat de poes snel gevonden wordt. Het is voor mij ook niet in de buurt :S

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply