Airbrushed jrock t-shirts op ebay

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
as33kawaii
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Airbrushed jrock t-shirts op ebay

Post by as33kawaii » Sat 18 Jan 2014, 21:30

Vandaag kwam ik dit tegen op Ebay:

Image
Ik van :o nice, na wat verder kijken zag ik wat meer J-artiesten langskomen.
Voor de Kamijo lovers onder ons, sorry, die zag ik er niet tussen staan. (heb het zelf ook niet gevraagd)

Image
Image
Image
Image

Het ziet er niet naar uit dat het officiële producten zijn, maar ik vind ze toch best cool.
Te vinden/bestellen op:
http://www.ebay.com/usr/nietoair

Tip: Bestel samen met een vriend of vriendin want de verzendkosten zijn $14,-, daarna $3,50 per extra item.
:P Ik wil dat Hizaki shirt :geek:

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Airbrushed jrock t-shirts op ebay

Post by Fran » Sun 19 Jan 2014, 11:37

Ziet er best gaaf uit! :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Sun 19 Jan 2014, 12:05

Best gaaf idd!

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Sun 19 Jan 2014, 15:00

Als iemand met me mee wilt bestellen, het is mogelijk. Ik wil Hizaki natuurlijk :P maar 39usd voor 1 t-shirt blijft een beetje duur.
Verzendskosten voor 2 shirts bedragen 14+3,50=17,50/2=8,75usd verzendskosten pp, dat maakt dan 25 euro~ per shirt incl vk.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Fri 24 Jan 2014, 21:44

Hmm.. geen interesse, maar ik zal eens linken met Chacha. Misschien heeft zij interesse?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 25 Jan 2014, 18:14

Ik vind ze wel mooi, maar momenteel heb ik andere dingen te bekostigen en weet ik nog niet zo heel goed hoe ik ga moeten budgeteren ;) Ik begin nu met een heel deel kosten zelf te dragen, vermits ik begin te werken, hoort dat er thuis ook mee samen...

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply