MSN

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: MSN

Post by Fran » Mon 08 Apr 2013, 14:40

Aan het einde van deze maand is het over en uit voor MSN messenger!

Vanaf vandaag gaat MSN stap voor stap 'offline' voor MSN gebruikers en moeten zij Skype gaan gebruiken!

Meer info: http://nos.nl/op3/artikel/493346-msn-bl ... ereld.html

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

as33kawaii
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by as33kawaii » Fri 12 Apr 2013, 23:14

Ik ben pas sinds vorige week over naar de skype combo. Maar het irriteert wel behoorlijk de skype layout/interface.
Alles is wit..echt de laatste tijd worden veel websites ook ineens witter, en daar wordt ik gewoon gek van als ik de hele dag achter een scherm moet zitten.
Mensen zoeken is een drama, bijna geen hond gebruikt het nog.
Maar als het goed is werken de 3rd party msn apps nog zoals het welbekende "pidgin"
Ik heb niet getest, maar volgens de nieuwsberichten van een paar maanden geleden zouden die tot ergens in 2014 nog moeten werken.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 14 Apr 2013, 13:52

as33kawaii wrote:Ik ben pas sinds vorige week over naar de skype combo. Maar het irriteert wel behoorlijk de skype layout/interface.
Alles is wit..echt de laatste tijd worden veel websites ook ineens witter, en daar wordt ik gewoon gek van als ik de hele dag achter een scherm moet zitten.
Mensen zoeken is een drama, bijna geen hond gebruikt het nog.
Maar als het goed is werken de 3rd party msn apps nog zoals het welbekende "pidgin"
Ik heb niet getest, maar volgens de nieuwsberichten van een paar maanden geleden zouden die tot ergens in 2014 nog moeten werken.
Beetje laat op de hoogte dus. Nu ja.. er zullen waarschijnlijk nu wel meer mensen gebruik (moeten) maken van Skype.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

as33kawaii
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by as33kawaii » Sun 14 Apr 2013, 15:00

Ik wist het al vanaf het begin (MS heeft iedereen er over gemaild) maar wilde gewoon niet me msn aan skype binden. Dus wachtte ik gewoon tot het laatst :P

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 14 Apr 2013, 15:43

as33kawaii wrote:Ik wist het al vanaf het begin (MS heeft iedereen er over gemaild) maar wilde gewoon niet me msn aan skype binden. Dus wachtte ik gewoon tot het laatst :P
Ohhh. Op die fiets, verkeerd gelezen. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply