Room 17 Sales

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start! Ben je op zoek naar spullen of wil je iets verkopen, dan kun je ook in dit subforum terecht!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Room 17 Sales

Post by Shizu » Fri 24 Nov 2017, 14:37

Ik begon heel klein met spulletjes waar ik geen interesse meer in had, nu is dat nog steeds zo en ik moet ook een beetje ruimte maken in mijn kamer. Zonde om spullen weg te gooien dus ik hoop dat ik er mensen mee blij kan maken. Ik verkoop op mijn pagina: cds, dvds, magazines, photos, chekis, manga, anime goods en merchandise. Ik sta open om deals te maken dus neem een kijkje: https://www.facebook.com/room17sales/

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: Room 17 Sales

Post by Shizu » Fri 09 Feb 2018, 14:45

Laatste kans voor in ieder geval de CDs/DVDs. Deze zal ik anders gaan verkopen aan Game Over in Amsterdam en de resterende gaan gewoon weg. Posters/Magazines wil ik ook aan ze verkopen maar wat ik gek vind is dat ze het niet aannemen terwijl ze het wel verkopen? (Zelf denk ik dat het misschien komt door ruimtegebrek maar dat zeggen ze niet in de mail. Heb de vraag gesteld waarom, wordt vervolgd...)

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Fri 09 Feb 2018, 15:58

Ik weet nog dat ik een aantal jaartjes terug een stapeltje van die gratis magazines wilde geven (die was toen van HIGHFeeL in samenwerking met onder andere K-Ble Jungle). Maar toen zei iemand achter de counter van dat die baas het dan toch zou verkopen voor geld en niet gratis weggeven. Maar tijden veranderen en het is inderdaad geen grote winkel.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Fri 09 Feb 2018, 16:07

Ik heb inderdaad daar in het verleden van die gratis magazines gekocht dus ik vind het allemaal heel raar..
Maargoed, nemen ze het niet dan ga ik het maar weggooien. Of heb jij nog interesse in give-away items voor in mei?

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 09 Feb 2018, 16:22

Ik heb momenteel nog niks gepland staan. Maar sta wel open voor zoiets? Ik moet even kijken hoe en wat. ^^

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 10 Feb 2018, 10:34

Dit is het antwoord van Game Over:
''Ik had het anders moeten/kunnen formuleren. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je alles mee kan nemen, maar dat sommige dingen bij ons zo matig verkopen dat het weinig oplevert. Met tijdschriften zijn we overigens wel helemaal gestopt.''

Dus ik ga er alleen met mijn CDs en DVDs naartoe. Fran, mocht je interesse hebben let me know! (Gaat echt wel om een hoop, maar dit jaar is natuurlijk extra spexiaal ;-) )

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Apr 2018, 19:24

Ondertussen probeer ik toch mijn laatste spul te verkopen, nog steeds te vinden op: https://www.facebook.com/room17sales/

- cheki
- magazines
- posters
- comment cds/dvds
- anime stuff
- merchandise

Ook heb ik daarnaast nog flyers, misschien leuk om een surprise pakket van flyers te maken.

En mocht iemand interesse hebben:
Ik heb Arlequin's nieuwe single "exist" in de verkoop, gloednieuw en nog in plastic. Alle 3 de types, misschien kunnen we een leuke deal maken ;-)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 21 Apr 2018, 19:33

Met langharige booskijkert ergens duidelijk op een foto?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Apr 2018, 20:23

Fran wrote: ↑
Sat 21 Apr 2018, 19:33
Met langharige booskijkert ergens duidelijk op een foto?
Misschien wel ;-)

Post Reply