Weet iemand misschien een site of winkel waar ik visite kaartjes kan laten maken (die zelf gemaakt zijn) of thuis kan laten sturen.
Ikzelf weet wel dat het kan via de Copyshop en via vista print of zoiets. Ik heb ze dus nodig om uit te delen als ik foto's heb gemaakt van cosplayers op Anime Con of waar dan ook. Zal wel handig zijn als de mensen de foto's er dan af kunnen halen van mijn speciaal gemaakte Cosplay foto deviantart site.
Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Visite kaartjes
Moderator: Fran
Re: Visite kaartjes
Ik weet niet, je kon ze gratis laten maken, maar je hebt ook keuze voor 10 euro betalen voor 500 kaartjes. Ik kijk wel o.o" wat het makkelijkst is.

Bij Vistaprint is het wel zo, dat als iets gratis is dat er altijd nog verzendkosten bij komt 

Ja, daarom XD en bij de copyshop, heb ik opgezocht kan je ze zelf maken, ofja uit laten printen. Maar weet totaal niet die maten ervan, had het wel opgezocht,maar als ikze zelf maak zijn ze meestal wel mooier dan dat je ze online via Vistaprint maakt ofzo.Fran wrote:Bij Vistaprint is het wel zo, dat als iets gratis is dat er altijd nog verzendkosten bij komt

Een standaard visite kaartje is 85 mm op 55 mm (de grootte van een bankkaart) maar ik heb niet echt een idee waar je ze het best zou kunnen laten drukken. Ik hoor ook wel goede dingen over http://uk.moo.com/, maar daar duurt het dan vast iets langer voor je ze hebt en zou het sowieso duurder zijn.