Diegene die reageerden via PM/mail: dank!

Moderator: Fran
ik had toen ik op een gegeven moment bijna elke dag een kreeg. vond ik het wel goed dat ik dacht van laat maar zitten met reageren, maar je hebt gelijk jij kan natuurlijk niet ruiken dat het gelezen is.Fran wrote:Het was voor mij zeer stressvol, deze sinterkerst. Ik heb namelijk amper reactie gekregen na mijn versturen van mailtjes en PM´s in dit topic. We kunnen namelijk niet ruiken of je de PM gelezen hebt, of je bezig bent en of het op tijd gaat lukken. De ervaring is dat mensen het kunnen vergeten en opeens geen tijd meer hebben tijdens de kerst, voor oud & nieuw. We hebben al 1 keer gehad dat het totaal niet is ingeleverd. Voor mij was het een taak om dus iedereen te blijven activeren (tot irritants toe naar jullie toe), dat er nog iets ingeleverd wordt.
Diegene die reageerden via PM/mail: dank!
lk dacht gewoon dat mensen wel konden zien dat je een bericht had gelezen. maar dat is alleen dus voor je zelf die paarse rondjes. ik heb daar toch niets mee berichten op site's maar goed ik zal er in vervolg op letten dat ik er een terug stuur. en nee klopt je was zeker niet de enige.. volgens mij waren het wel 4 anderen die ook nog stuurde. maar goed is niet erg.Fran wrote:Elke dag is overdreven, maar ik was volgens mij opeens niet de enige die een PM stuurde naar je (en anderen). Als je steeds weer een bericht krijg en gaat dat irritant worden, maar wij kregen geen reactie, dus daarom maar bericht op bericht op berichtIk vind het trouwens een beetje aso als je wel een bericht leest, maar niet reageer. Maar dan snap je waarom iedereen met regelmaat een berichtje kreeg.