AVO Kalender 2011 - deadlines: 1 juni en 1 oktober 2010

Elk jaar maken we met iedereen die mee wilt doen een AVO Kalender voor het jaar daarop. Iedereen die mee wilt doen kan opgeven welke maand hij of zij wilt maken. Uiteindelijk presenteren we in oktober het eindresultaat aan de leden met een kalender in A3 en A4.

Moderator: Fran

Locked
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: AVO Kalender 2011 - deadlines: 1 juni en 1 oktober 2010

Post by Fran » Mon 31 May 2010, 14:28

Jimbow wrote:Dat vind ik een geweldig idee, vond het al zo jammer dat mensen het pas zagen aan het eind van het jaar :P
Ga ik daar nu mee bezig.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Aiko » Mon 31 May 2010, 14:31

Is een tof idee Fran XD. Ik kwam er trouwens achter dat ik op de maand Juli niet eens de naam van de maand had gezet O.O". Dus ik de naam erop gezet,ik wilde die maand opnieuw sturen,maar ik dacht laat maar. Zou het erg zijn als daar geen naam van de maand opstaat O.o"?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 31 May 2010, 14:47

Aiko wrote:Is een tof idee Fran XD. Ik kwam er trouwens achter dat ik op de maand Juli niet eens de naam van de maand had gezet O.O". Dus ik de naam erop gezet,ik wilde die maand opnieuw sturen,maar ik dacht laat maar. Zou het erg zijn als daar geen naam van de maand opstaat O.o"?
Volgens mij had je het er al eens over. In principe is het wel handig dat het erop staat. Ik kan het zelf er ook op zetten, als je even de font doorgeeft die je wilde gebruiken?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 31 May 2010, 14:50

Fran wrote:
Aiko wrote:Is een tof idee Fran XD. Ik kwam er trouwens achter dat ik op de maand Juli niet eens de naam van de maand had gezet O.O". Dus ik de naam erop gezet,ik wilde die maand opnieuw sturen,maar ik dacht laat maar. Zou het erg zijn als daar geen naam van de maand opstaat O.o"?
Volgens mij had je het er al eens over. In principe is het wel handig dat het erop staat. Ik kan het zelf er ook op zetten, als je even de font doorgeeft die je wilde gebruiken?
Windsong is de font die ik wilde gebruiken. Het was inderdaad wel handig geweest als ik eraan gedacht had het erop te zetten XD. Sorry, dat ik het vergeten was.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 31 May 2010, 14:50

Geen probleem.

Hierbij het voorproefje waar een aantal om vroegen. Ik denk dat iedereen het wel leuk vind. Het is niet op volgorde van de maanden! (om het even spannend te houden)

Image

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Mon 31 May 2010, 14:53

Ik zie Koda Kumi ( die is van Aiko :P )
Is dat Elvis?

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 31 May 2010, 14:54

Ik zie 3 van mij maanden erbij staan XD. Haha, wel leuk zo Fran ;).
Koda kumi is van mij,, ergens staat ook nog 1 van Hyde en 1 van Windows,, das ava nummer 1
en die van HYDE is ava 6 XD.

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Mon 31 May 2010, 15:03

Ik zeg lekker niet welke van mij is :P

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 31 May 2010, 15:17

Ik ben heel benieuwd naar het geheel!!!
Ik vermoed dat hij sterker is dan die van vorig jaar... Er zijn heel wat toffe designers aan het werk dit jaar ;)

Nog succes aan degene die nog moeten inleveren!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 31 May 2010, 19:41

Ik zie een aantal herziene kalendermaanden binnenkomen!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 31 May 2010, 21:03

oja, geef maar augustus, die is altijd leuk

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 31 May 2010, 21:04

Ik kreeg net ook juni binnen. Maar kon hem nog niet openen. Ik zit helemaal in spanning :D

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Tue 01 Jun 2010, 12:01

Fran wrote: Nogmaals: JIJ hebt je maanden terug opgegeven. Dus je weet al maanden dat het op tijd af moet. En omdat er twee deadlines zijn voor twee verschillende delen van het jaar, ga ik niet schuiven. Dan moet ik dit voor iedereen doen die op het laatste moment zegt: ja.. door school, door persoonlijke omstandigheden of door wat dan ook kan ik het niet op tijd afkrijgen, mag ik please een weekje later inleveren? Dat geeft toch niet? Jawel! De kalender zal af zijn voor 1 oktober en niet aan het einde van dit jaar, want dat is te laat.

Ik organiseer dit dus al jaren en krijg elke keer vuil over me heen als ik moeilijk doe. De regels bestaan om de organisatie wat makkelijker te laten verlopen, dat is het steeds niet. Het hele punt is dus dat haast niemand zich bekommerd om het feit dat het op tijd af moet. Er staan niet voor niks 2 deadlines in de titel. 1 juni en 1 oktober (dat heeft al de hele tijd gestaan) en ik ga niet schuiven omdat men op het laatste moment iets niet kan afmaken. Ik vind dat geen respect hebben voor mij, de organisatie (en niet de admin).

Dus in principe is het zo gegaan: Je meld je een aantal maanden terug aan voor een maand en je krijgt het dus niet af. Terwijl je een aantal maanden de tijd had, wat klopt hier niet? Dat ik flauw ben om met een deadline te komen? Darcy, je had je 10 november 2009 aangemeld en had tot en met vandaag de tijd om aan de kalender te werken. Dat is een half jaar?
Lieve schat je verwacht begrip van ons (leden) en van mij heb je dat ook zeker. Ik snap de frustratie die het met zich meebrengt als je achter de kont van mensen aan moet lopen heus wel. Maar je vergeet even dat je niet de enige bent die menselijk is en die fouten kan maken. Jammer dat je van mij verwacht dat ik kan toveren en meteen alles dus goed doe.
Dat ik niet reageer op PMs de afgelopen paar weken, weet je al want dat heet examens. Wat mijn planning betreft die zag er topfijn uit; na school een hele maand vrij om aan de AVO kalender te werken. Daar was dus niks mis mee, behalve de deadline.
Nogmaals: ik vind het absoluut niet flauw van jou dat je met een deadline komt en ook niet vreemd dat je er zo achteraan zit na de ervaringen van afgelopen jaar. Maar een foutje kan gebeuren en dat kan je misschien niet leuk vinden, maar jij en ik zijn allebei mensen Fran.

Ik wil overigens met alle liefde augustus nog doen maar zie dat Spitch die al gaat doen?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 01 Jun 2010, 13:00

Ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.

Bespreek maar met Spitch wie augustus gaat maken. En dan hoor ik het wel.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 01 Jun 2010, 18:41

We kunnen het samen doen. Vond het wel leuk met MoonCat X'D. Ik had de achtergrond gemaakt en zij maakte het af. Was nog best spannend!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Locked