[Verhaal] Saved by the Gumiho

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

Post Reply
Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

[Verhaal] Saved by the Gumiho

Post by Henk » Sat 16 Apr 2011, 21:31

Misschien eigenlijk niet netjes om een eigen verhaal hier te posten bij m'n 4'de bericht.
Maar ik hoop dat het verband gezien wordt met de aard van dit forum, het is meer om het even te laten zien.

In het Anne-forum ( Zie Hier ben ik -topic ), was ik eind 2008 een fanfic begonnen over een personage in die boeken en films: Katherine Brooke.
Een zeer nuffig, saai en niet-populaire schooljuffrouw-karakter dat na een paar hoofdstukken weer verdwijnt.
Voor de grap begon ik een verhaaltje: Ik liet haar op reis gaan, dat wilde ze graag.
Het was maar voor een paar weken bedoeld.

Een van de "buddies" ging mee doen, al met al hebben we 2009 een hoop plezier beleefd aan het samen schrijven. Mijn co-writer is afgehaakt ivm de Detroit auto-industrie crisis. Daar woont ze...

"Katherine" ging op reis dus, maar ik liep zelf in 2010 helemaal vast.
Een half jaar niets meer gedaan, maar ik wilde het toch afmaken.
De duw werd gegeven door My Girlfriend is a Gumiho.
Met een mix van K-drama ( Taoist Wizard, Painter of the Wind en the Gumiho) heb ik Katherine weer thuis laten komen.
Vooral de Gumiho-fairy is erg fascinerend.

De link hieronder begint bij het verschijnen van de Gumiho .

link naar verhaal Katherine

Image

Post Reply