Draw My Life

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

Post Reply
Anvica
Otaku
Otaku

Draw My Life

Post by Anvica » Thu 04 Apr 2013, 20:27

Ik weet niet precies of ik dit in het juiste (sub)forum plaats maar oke.

Misschien hebben jullie het al eens langs zien komen op You Tube of een ander kanaal; de 'nieuwe' trend Draw My Life.
Er zijn al verschillende You Tube celebrities (als je ze zo kunt noemen) die een video hebben gemaakt waarin ze hun leven in het kort hebben getekend en er bij vertellen wat er speelde in hun leven tijdens de verschillende perioden.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zelf vind het eigenlijk wel leuk en zou het zelf ook wel willen doen alleen heb ik geen idee hoe te editen :') .

Zouden jullie zo'n filmpje maken en uploaden of vind je je leven daar nog te privé voor?

Hieronder een voorbeeld van hoe het er ongeveer uit ziet:

Deze vond ik best heftig trouwens

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Draw My Life

Post by Spitch TVB » Sat 06 Apr 2013, 22:00

Ik vind het wel grappig, maar persoonlijk denk ik niet dat er ook maar iemand naar mijn leven zou kijken behalve dan misschien mensen hier en een paar vrienden en that's it. Lijkt me aantrekkelijker om te doen als je al bekend bent op youtube, of als je dat niet bent gewoon om te zien of je zoiets wel in je hebt.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Fri 12 Apr 2013, 23:42

Ik denk dat je daar gelijk in hebt haha, we zijn niet allemaal youtube beroemdheden natuurlijk. En dat is precies wat ik bedoelde, misschien dat ik het voor de fun eens voor mezelf doe. Even kijken hoe ver ik kom xD

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 13 Apr 2013, 07:20

Je hoeft in ieder geval niet te kunnen tekenen om dit te doen. Maar ik denk dat ik toch beter ben in het schrijven van persoonlijke dingen. ^^

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Mon 06 May 2013, 18:09

Spitch TVB wrote:Ik vind het wel grappig, maar persoonlijk denk ik niet dat er ook maar iemand naar mijn leven zou kijken behalve dan misschien mensen hier en een paar vrienden en that's it.
haha zo true~
Maar ookal was ik een "youtube celeb", weet niet of ik het wel zal doen,, niet zo zeer om prive redenen, maar mijn leven is niet zo boeiend geweest lol

Zag zelf op youtube idd heel veel van,,

Als je niks te doen hebt, heb hier een vid van draw my life en is beetje anders dan de meeste - animaties erin ook,, Vind het zelf best leuk gedaan~

Post Reply