Yuri!!! on Ice

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Yuri!!! on Ice

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 16:25

Oh god... *bereidt zich voor alle hype en dergelijke* hoopte eigenlijk dat het een beetje rustig zou worden, zodat ik de anime kan gaan kijken. Maar dat hoeft nu echt niet meer. xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Yasumi
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 20:13

Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 16:25
Oh god... *bereidt zich voor alle hype en dergelijke* hoopte eigenlijk dat het een beetje rustig zou worden, zodat ik de anime kan gaan kijken. Maar dat hoeft nu echt niet meer. xD
Ik vrees dat het nog maar een begin is. Ik zou maar nu beginnen als je de gekte nog een beetje voor wil blijven :P

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 20:21

Yasumi wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:13
Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 16:25
Ik vrees dat het nog maar een begin is. Ik zou maar nu beginnen als je de gekte nog een beetje voor wil blijven :P
Ik zat vandaag een video te kijken en toen kwam iets van YOI voorbij en had ik echt zoiets van.. wil ik dit wel kijken?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 20:39

Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:21

Ik zat vandaag een video te kijken en toen kwam iets van YOI voorbij en had ik echt zoiets van.. wil ik dit wel kijken?
De fans maken het jammer genoeg veel erger dan het is... ik zou het gewoon gaan kijken en niets van de reacties aantrekken. Ik vond het gewoon een leuke serie :)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 20:48

Yasumi wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:39
Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:21

De fans maken het jammer genoeg veel erger dan het is... ik zou het gewoon gaan kijken en niets van de reacties aantrekken. Ik vond het gewoon een leuke serie :)
Het werd wel op een cringy manier gebracht, maar daarbij kunnen de haters er ook wel wat van.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 20:54

Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:48

Het werd wel op een cringy manier gebracht, maar daarbij kunnen de haters er ook wel wat van.
Oef, er zijn zo veel cringy meningen...van haters en van lovers.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 20:57

Yasumi wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:54
Fran wrote:
Sat 29 Apr 2017, 20:48

Oef, er zijn zo veel cringy meningen...van haters en van lovers.
In ieder geval doet het mij nog steeds denken aan hoe SnK werd gehyped. Ik heb de anime toen gekeken (bijna gelijk met de rest), maar in die tijd had ik nog niet heel veel mensen in mijn FB lijst staan die spoilers deelden. Na al dat gehype begon ik SnK zat te worden en keek ik niet eens uit naar seizoen 2. En die begon best wel goed verder, maar het is netals met YOI, het enthousiasme is uit mij gezogen. Ik kijk nog liever nogmaals Higurashi of lees een BL manga. xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 21:04

Bij anime let ik echt totaaaal niet op of het populair is ofzo. Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel mensen die spoilers delen, en anders zou i kze gewoon zeggen dat niet te doen. Maar de meeste weten dat ook wel van mij.

Ik kijk wanneer ik denk dat het een interessante serie is en probeer er ook open minded naar te kijken: is het die hype waard?

Maar ik vind ook veel meer minder bekende anime leuker :P

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 22:07

Dat is precies hoe ik dat dus ook doe bij muziek, minder bekende anime kijken. Al moet ik zeggen dat ik best wel veel bekende titels qua anime heb gezien. Maar als iets overhyped wordt (of ik denk dat dat zo is), dan wil ik eigenlijk niet echt kijken, omdat ik bang ben teleurgesteld te raken.

Ik kreeg echt bakken vol spoilers op Facebook te zien en bedank daarvoor al die mensen die niet hier op AVO Forum lid zijn. xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 22:18

Ja vervelend is dat, curse themmm XD
Soms kan je Facebook (en Twitter is soms erger trouwens) beter mijden als je geen spoilers wilt.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 29 Apr 2017, 22:28

Yasumi wrote:
Sat 29 Apr 2017, 22:18
Ja vervelend is dat, curse themmm XD
Soms kan je Facebook (en Twitter is soms erger trouwens) beter mijden als je geen spoilers wilt.
Klopt, maar daar zitten toch wat mensen tussen die het redelijk dus spoilervrij houden. En ik moet je zeggen; ik zit dus liever op Twitter. Gelukkig kan je daar wel woorden muten. Zo had ik op een gegeven moment Trump (niet zijn account, die volg ik niet. Al kan je ook accounts muten.) gemute. Werkte prima.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Sat 29 Apr 2017, 22:36

Ik heb niets gemute, ik krijg gelukkig ook niet zo veel van dat soort comments dus heb het ook niet nodig.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Fri 12 Jan 2018, 20:08

Ik ga fout denken bij dit

Post Reply