Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Het 'goedemorgen' topic
Moderator: Fran
- belsammael
- Otaku
Re: Het 'goedemorgen' topic
Goedemorgen op deze laatste dag van 2017! 

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'
Goedemorgen, maak er nog een mooie dag van. Laatste van 2017, maar wees niet gestresst van de dingen die je nog niet klaar hebt (zeg ik vooral tegen mijzelf, hahaha), want morgen is er weer een nieuwe dag. En ik hoop dat jullie het allemaal goed kunnen afsluiten (2017) en mooi mogen starten (2018)!
Goedemorgen, helaas snapt mijn moeder dat niet. Zo gestresst, ik wil vluchten hahaha... Werd net zo boos op haar dat mijn hartslag ernstig hoog was. Boos worden terwijl je zwaar verkouden bent is geen aanradar...

@Shizu Sterkte daarmee. Ik zal zelf nog wel wat doen voor mijn sites, maar alles op z'n tijd. 

Thanks, ik ga lekker gamen met de deur dicht en hopelijk komt ze niet te vaak storen. 9 van de 10 keer komt ze gewoon binnen zonder te kloppen wat ik erg irritant vind...

- belsammael
- Otaku
- belsammael
- Otaku
Goedemorgen, tijd om weer aan het werk te gaan. Normale leven begint weer

Zit helaas in de lappenmand. V_V Moet alleen wel zo boodschappen gaan doen, want heb niet zo heel veel meer in huis. Zat net te lunchen met beschuit. Wilde gisteren al gaan, maar toen voelde ik mij nog beroerder.
Oei!! Beterschap Fran, ook zo vlak voor je verjaardag. Dan moet je wel beter zijn hoor! Het heerst nu echt enorm! Hier zijn ook al veel zieken, echt griep enzo. Hopelijk krijg ik niks dan want anders ga ik huilen xDDD