[Anime] Fullmetal Alchemist Brotherhood

Anime is de Japanse afkorting van animēshon (animation) en wordt buiten Japan gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Manga is de Japanse equivalent van het stripverhaal. In dit subforum kan je de diverse anime en manga, maar ook de genres ervan bespreken. Bespreek hier je favorieten.

Moderator: Fran

Yasumi
Moderator
Moderator

Re: [Anime] Fullmetal Alchemist Brotherhood

Post by Yasumi » Wed 04 Apr 2018, 20:37

Fran wrote:
Sun 01 Apr 2018, 19:29
Voor diegene die zich afvragen waarom ik niet meteen Brotherhood ben gaan kijken. Voor de wetenschap. Of ik kan nu nog langer kijken naar bae Edward? Wat zal nu de waarheid zijn op deze niet zo'n mooie 1 april? Maar FMA is afgekeken. Voila!
Om dezelfde 'wetenschappelijke' reden heb ik vorig jaar al Fullmetal Alchemist gekeken, en nu ben ik bezig met FMA Brotherhood. Ik ben nu rond de 24 afleveringen.
Dat is absoluut geen straf want ik vond FMA al goed en dan kan het enkel alleen beter worden denk ik zo :P

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Apr 2018, 22:28

Yasumi wrote:
Wed 04 Apr 2018, 20:37
Fran wrote:
Sun 01 Apr 2018, 19:29
Voor diegene die zich afvragen waarom ik niet meteen Brotherhood ben gaan kijken. Voor de wetenschap. Of ik kan nu nog langer kijken naar bae Edward? Wat zal nu de waarheid zijn op deze niet zo'n mooie 1 april? Maar FMA is afgekeken. Voila!
Om dezelfde 'wetenschappelijke' reden heb ik vorig jaar al Fullmetal Alchemist gekeken, en nu ben ik bezig met FMA Brotherhood. Ik ben nu rond de 24 afleveringen.
Dat is absoluut geen straf want ik vond FMA al goed en dan kan het enkel alleen beter worden denk ik zo :P
Leuk om te zien. En het is inderdaad geen straf!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Thu 05 Apr 2018, 00:47

belsammael wrote:
Wed 04 Apr 2018, 06:28
Ik moet FMA binnenkort ook maar eens gaan bekijken... ik ben tot ongeveer halverwege de serie gekomen destijds, en afgehaakt omdat het moeite koste om afleveringen te vinden.. gelukkig is er nu Netflix. :)

Brotherhood heb ik in maart nog eens opnieuw gekeken en gebinged, geen spijt van <3
Haha same, en kijk m met plezier nog een keer! Blijft een mooi verhaal. Een easter-egg voor wie m al af heeft gekeken, als je de eerste opening goed bekijkt kun je het verhaal erin vinden. Dat eerste nummer is trouwens m'n favoriete liedje als ik dat mag zeggen :)

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Thu 05 Apr 2018, 06:27

Het eerste nummer van Brotherhood of van FMA? :)

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Thu 05 Apr 2018, 23:01

Brotherhood :D Again van Yui

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Sun 08 Apr 2018, 09:00

Dan: helemaal mee eens :3

Al had FMA ook wel een aantal goede openings. :)

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Post Reply