Europees Parlement: Heeft de zomertijd wel zin?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
DragonNL
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Europees Parlement: Heeft de zomertijd wel zin?

Post by DragonNL » Sun 25 Mar 2018, 23:45

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/08/eu ... d-a1591520

Dus ik ben voor het afschaffen van de zomertijd.
De zon kan me gestolen worden. Ik leef naar mijn eigen bioritme, niet naar de klok. Door de zomertijd heb ik minder tijd om te slapen. Wat zeker de eerste periode na het verzetten van de klok met regelmaat zorgt voor minimaal een half uur, soms een uur te laat op werk. Vroeg opstaan met de standaard tijd heb ik al een hekel aan, maar met de zomertijd helemaal.

Wat jullie?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: Europees Parlement: Heeft de zomertijd wel zin?

Post by Shizu » Mon 26 Mar 2018, 01:07

Het enige waar ik moeite mee heb is in slaap komen als het om 22 uur nog steeds licht is. Voor de rest heb ik geen problemen er mee. Ja de eerste nacht na de verzetting ben ik opeens op een ander tijd wakker maar dat past zich zo weer aan. Dit jaar geen last van de verzetting, zit toch in Japan haha...

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Europees Parlement: Heeft de zomertijd wel zin?

Post by Fran » Mon 26 Mar 2018, 08:57

Ik hoor zo vaak klachten over dat de wintertijd/zomertijd gewoon afgeschaft moet worden. Ik merk bijvoorbeeld nu dat ik nog vermoeider ben dan dat ik normaliter ben (dat is trouwens niet normaal). En dat is best wel vervelend. Want ik heb vandaag een enorm lange dag. >_> Hoe vol te houden?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply