Nieuwe header ft. emmurée

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Nieuwe header ft. emmurée

Post by Fran » Tue 17 Apr 2018, 18:23

Na de laatste update van VALSHE, bijna een jaar geleden (echt serieus, kijk maar hier: https://avo-forum.nl/viewtopic.php?f=4&t=6900) vond ik het tijd voor wat vrolijkers! Je merkt meteen dat het mooier weer is geworden, ik vond het tijd om de boel een update te geven en wat meer kleur te geven.

Voor diegene die niet bekend zijn met emmurée, het is één van mijn favoriete bands. Dat is eigenlijk niet eens per definitie de reden waarom ik deze band heb uitgekozen. In juni komt de band weer met een nieuw album en eigenlijk vond ik dat wel een goede reden om de band in het zonnetje te zetten. De band heeft net de 19de verjaardag achter de rug en heeft al een goede planning met allemaal shows om het nieuwe album te promoten. Lightless. Een perfecte titel voor het tijd van het jaar, nietwaar?

Meer over de band: https://avo-forum.nl/viewtopic.php?f=11&t=202

In het verleden deden we aan polls waarbij de headers aangepast werden per drie maanden. Dat is er bij ingeschoten na vorig jaar. Ik kan mij nog herinneren dat ik een poll had geopend met Matenrou Opera als 1 van de opties. Maar toen annuleerde de band de Europese tour (of was het B7KLAN?). Uiteindelijk vond ik het raar om dan een header in te stellen van MO mocht deze band de meeste stemmen krijgen. Uiteindelijk was 2017 een druk jaar geworden en heb ik het zo gelaten. VALSHE was goed genoeg. Of de poll weer gaat terugkomen, weet ik niet. Eigenlijk moet het forum daarvoor weer actiever gaan worden. ^_^

P.S. Ik hou van zwart, hadden jullie dat al door?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: Nieuwe header ft. emmurée

Post by Shizu » Wed 18 Apr 2018, 16:46

Zeer kleurrijk!

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Nieuwe header ft. emmurée

Post by Fran » Wed 18 Apr 2018, 17:18

Shizu wrote: ↑
Wed 18 Apr 2018, 16:46
Zeer kleurrijk!
Ja, het is weer eens wat anders! ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply