KyoCon: cosplay evenement voor het goede doel [AVO Magazine is sponsor]

Welkom bij AVO Forum, Japangerelateerd forum met een Aziatisch tintje.
Dit is een centraal punt voor al je vragen en informatie over het forum en van het beheer. Zit je iets dwars met betrekking tot het forum. Ook hier kan je je vraag/klacht plaatsen.

»NIEUW op dit forum? Lees dit bericht eerst!
»Vind hier ook de Regels van het forum.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

KyoCon: cosplay evenement voor het goede doel [AVO Magazine is sponsor]

Post by Fran » Sat 22 Sep 2018, 11:50

Studenten van de ACI CE IEMES organiseren op 14 oktober in Willem Twee in Den Bosch een cosplay evenement, met als naam KyoCon, voor de Stichting Lezen & Schrijven. Van 12.00 tot 18.00 uur zullen de bezoekers aan dit evenement vermaakt worden met diverse Japan-gerelateerde activiteiten en gaat de organisatie geld inzamelen voor Stichting Lezen & Schrijven.

Gwendolyn Stoffels, een van de organisatoren van KyoCon zegt hierover: “We lezen allemaal manga en comics, dus voor ons is lezen allemaal vanzelfsprekend. Maar door middel van dit evenement willen we mensen bewust maken dat er analfabeten zijn, dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is om te kunnen lezen.”

Doelstelling van het cosplay evenement is dat iedereen met een goed gevoel naar huis gaat. Dat is niet het enige doel. Gwendolyn: “De winst die gemaakt wordt tijdens dit evenement zal gedoneerd worden aan Stichting Lezen & Schrijven, zodat meer mensen onderwijs kunnen volgen.”

Kom in cosplay, het kost je 6 euro en je hebt een interessante middag vol Japan-gerelateerde evenementen, terwijl je ook nog het goede doel steunt! AVO Magazine is een van de sponsoren.

Francisca Hagen, editor-in-chief van AVO Magazine zegt over KyoCon: “Het is goed dat er aandacht wordt geschonken aan het feit er mensen zijn die moeite hebben met lezen en schrijven en dat dit een omvangrijk probleem is. De combinatie van een cosplay evenement met een goed doel vind ik zeer bijzonder en ik ben verheugd over het feit dat AVO Magazine een van de sponsoren mag zijn van KyoCon.”

Meer informatie: https://avo-magazine.nl/2018/09/kyocon- ... oede-doel/

Image

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: KyoCon: cosplay evenement voor het goede doel [AVO Magazine is sponsor]

Post by Fran » Sat 29 Sep 2018, 20:09

Kaartverkoop is inmiddels van start gegaan.

http://kyocon.weebly.com/

Giovanni van UWCosplay is aanwezig als huisfotograaf. Hij staat bekend als cosplayfotograaf en is de laatste jaren lekker gegroeid in zijn fotografie. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 06 Oct 2018, 16:37

Iemand van plan om hier naartoe te gaan? :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

belsammael
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by belsammael » Mon 08 Oct 2018, 11:42

Ik wil wel, ben wel benieuwd :) - maar het valt precies samen met het Anigenda Overleg :c

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

linda
Haiku writer
Haiku writer
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by linda » Mon 08 Oct 2018, 11:49

ik ben er nog over aan het denken

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 08 Oct 2018, 22:33

belsammael wrote: ↑
Mon 08 Oct 2018, 11:42
Ik wil wel, ben wel benieuwd :) - maar het valt precies samen met het Anigenda Overleg :c
Haha, dat zul je net zien. ^^

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply