Het Kingdom Hearts Topic

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Het Kingdom Hearts Topic

Post by Cypher » Thu 15 Sep 2016, 23:55

Het probleem voor mij is ook een beetje het gevoel dat ik niet zo maar ergens kan beginnen zonder de eerdere spellen ook gespeeld te hebben, wat een redelijke opgave zou zijn.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Thu 15 Sep 2016, 23:59

Kingdom Hearts heb ik in principe in 1 ruk kunnen uitspelen. Het was alleen dat de PS in de woonkamer stond en mijn moeder de baas is van het huis, anders had ik het nog sneller kunnen uitspelen. Dat was een leuke zomer!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 06 Oct 2016, 15:21

De trailer van 2.8 is uit.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 27 Oct 2016, 17:54

Nog wat meer beelden van 2.8

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 27 Oct 2016, 18:25

Die filmpjes zijn beiden (bijna) hetzelfde? :?:
Dat even terzijde, het is wel erg indrukwekkend in elkaar gezet! De timing in de overgangen samen met het muziek en alles is erg mooi om te zien en horen.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 27 Oct 2016, 18:27

Ik wil niet heel veel zeggen, maar ze hebben zoveel video's online gezet met allen andere ondertiteling (andere talen), dat ik het overzicht kwijt ben geraakt.

Dit kwam ook nog online

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 27 Oct 2016, 18:32

Maakt ook niet uit maar dacht misschien mis ik ergens iets subtiels aangezien ik beetje door die laatste heen ben gaan scrollen zonder alles te kijken. :)

Ben benieuwd naar die "remix".

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 24 Jan 2017, 17:14

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 09 Apr 2017, 23:16

Twitter last.fm ko-fi?
Image

THchen
Sushi lover
Sushi lover

Post by THchen » Mon 10 Apr 2017, 08:49

T-T er is een KH topic! I found my home!

Ik ben naar London geweest voor het Orchestra concert! Het was zo geweldig! Kreeg extreem veel kippen vel van muziek! Zou zo weer gaan!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Apr 2017, 20:46

Dat is wel erg tof! :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 10 Feb 2018, 10:06

Kingdom Hearts 3

Utada Hikaru zorgt weer voor het openingsliedje.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 25 Mar 2018, 03:05

Jaaa, nog even en 3 komt uit. Het ziet er weer uit dat de plot alle kanten op zal gaan, vooral nu het wel duidelijk is dat alle 'sidegames' + orchestra content gewoonweg ongelooflijk canon zijn :p. Ik ben me dus even online gaan bijscholen want meer dan de originele KH, KH:CoM, KH II en 2/365 Days heb ik eerlijk gezegd niet gespeeld. Cool beans. (Coded en DDD ooit begonnen, maar meh. Ik weet niet, als je steeds door dezelfde werelden moet of zelfs groot stuk zelfde verhaal doormoet om bij extra content te komen... Jammer dat ik zelf geen PSP had want BBS was blijkbaar wel goed op zowel lore als gameplay vlakken). De verschillende 2.8 video's en zo helpen wel wat om de hiaten in mijn kennis te vullen. :P

Na D23 ook de trailers gezien. Ziet er goed uit, Al komt jonge Xehanort nog (steeds) plastiekerig over. Maar komt goed. Er is nog tijd.

Nou, wie worden de 7 lichtjes en 13 duisternisjes? We kennen al een paar namen, maar een hoop zijn nog onzeker.

Wordt Frozen trouwens een wereld? Het was nu niet meteen mijn meest favoriete film ever, maar voor heel wat mensen net wel. Beeld je eens in wat Arendelle zou kunnen betekenen voor de verkoopcijfers. Mijn interesse naar de inclusie ervan hangt eigenlijk samen met een theory die stelt dat elke Seeker of Darkness gelinkt zou zijn aan een bepaalde wereld. Jonge Xehanort (jeugd) aan Toy Story. Vanitas (emoties) aan Monsters Inc. Lauriam (thema's bloemen en gevangen houden in torens/ kastelen I guess) aan Tangled. De theory gaat dat Frozen perfect zou zijn voor Isa vanwege het hele 'Conceal don't feel' gedoe. Mensen (I guess dat ik daar ook toe behoor) hopen op een parallel aan het verhaal met Lea, al valt daarbij heel misschien de KH II manga gedeeltelijk in het water (yikes).

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 25 Mar 2018, 09:18

Het stomme ervan is dat ik bij KH II ben blijven steken en mijn interesse is best wat minder geworden (misschien ook omdat ik KH II niet uitgespeeld heb, plus we zijn jaren verder), de nieuwe Disney films trokken mij ook niet. Let it Go van Frozen heb ik tig keer gehoord bij de karaoke tijdens conventies, maar dat is het enige wat ik heb mee gekregen. Ik blijf hrt natuurlijk wel leuk vinden, maar dan kijk ik liever van die gaming streams om te kijken hoe zo'n game gaat.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 25 Mar 2018, 11:28

To be honest, twee verloor veel van de magie vergeleken met de eerste game. Was eerste installment waarbij je een niet genummerd spel gespeeld moest hebben dat ook nog niet eens op hetzelfde platform uitkwam... en zelfs al had je het gespeeld, dan nog waren er qua verhaal meer vragen dan antwoorden. Het trage begin deed KH II ook geen deugd... Uiteindelijk wel super gameplay en zo, maar volstrekt verwarrend als ja KH en KH II logisch aan elkaar wilde koppelen buiten 'O, Nobodies bestaan om die reden. Cool.'

Ik heb me lang zitten afvragen hoe het plan van Ansem Seeker of Darkness samen paste met die van Xemnas. ... .... Hahahahahaha, silly me.

KH III zou alle losse eindjes weten te knopen, maar ik heb toch mijn twijfels. Ze hebben er in al die jaren een hydra van gemaakt, dus zelfs als het hen lukt, vrees ik ervoor dat het mogelijk via dlc zal zijn :/

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Post Reply